Sunday, February 22, 2009

Refleksologi

22.02.09..Aku pergi kursus refleksologi di Kolej Komuniti Kuala Langat

Saja je…ambik pengetahuan…aku sebenarnya lebih berminat belajar bagaimana nak urut satu badan…belajar urat….cara urut yang betul..tapi refleksologi ini buat permulaan untuk aku belajar dengan lebih teratur..

Aku selalu urut sedara mara aku sebelum ni..aku tahu jugak cara nak mengurut tetapi bukan secara keseluruhannya..aku banyak tiru cara orang mengurut sebelum ni..sebab tu aku nak belajar mengurut dengan betul..

Aku belajar ni sebab nak tolong sedara mara terutama isteri aku..isteri aku ni sering sakit badan..aku rasa sebab semua anak aku dilahirkan secara operation..sebab tu banyak urat dia yang putus...aku rasa bertanggungjawab untuk bantu pulihkan badan dia...

Jadi kursus refleksologi yang aku pergi ni buat permulaan asasnya…ustaz rabeh yang mengajar kursus ni..ok lah jugak tetapi tak memenuhi kepuasan aku..kursus ni menumpukan kepada bahagian kaki sahaja…refleksologi lah katakan…tapi dapatlah aku sedikit sebanyak ilmu..

23.02.09..aku akan pergi outstation ke Pulau Pinang…ada training dengan kastam..yang aku boring kena outstation dengan bos aku..kalau cik din ada tak lah aku boring sangat..bos aku ni suka berborak isu-isu yang aku tak berapa gemar..lagi satu dia ni kemut sikit..silap-silap aku yang kena banyak belanja dia…

tapi nak buat macamana…meranalah aku 3 hari ni..layan!!!!!!!

No comments:

Post a Comment