Sunday, February 15, 2009

Bolasepak

Semalam 15.02.09 ada pertandingan bolasepak untuk semua jabatan dalam company aku…aku dan adik aku terlibat sama dalam penganjuran pertandingan ini..kami juga main untuk jabatan masing-masing…

Team aku kalah dua perlawanan…aku dah cuba terbaik tetapi nampaknya tak cukup nak menang…aku bukannya pandai sangat main tapi yang pasti aku akan beri 100% effort aku…team adik aku pulak menang dua perlawanan tetapi kalah satu perlawanan..dia pun tak lepas nak ke pusingan kedua..adik aku ni dia pandai main kalau compare dengan aku cuma team dia tak cukup kuat nak menang semua game…

Tapi kami dah buat terbaik untuk menganjurkan pertandingan ini..tak ada komplen..tak ada kecederaan serius (bengkak sikit-sikit biasalah)..tak ada pergaduhan..on time…team-team yang memberi kerjasama yang baik dan perlawanan yang bagus…

Yang paling kelakar…kasut aku tercabut masa nak sepak bola..orang booo aku…malu!!!!…akhirnya aku main tak pakai kasut…lain kali aku tak beli kasut kain RM10 lagi sebab memalukan aku..bukan aku kedekut tapi aku main setahun sekali jadi nak beli but mahal-mahal pun tak berbaloi..

tapi ini pengajaran untuk aku…kalau nak save jangan malu orang booo…!!!

No comments:

Post a Comment