Tuesday, January 20, 2009

isteri aku

Azizah...isteri aku....

sayang sangat aku dengan isteri aku...dengan aku dia banyak sabar...

dengan perangai aku yang kadang-kadang degil, pemalas, tak romantik, tak sensitif...dia sabar je dengan aku..walaupun dia bising dengan ngomelan dia...aku buat tak tau jee...itu yang dia angin dengan aku...

walaupun aku tak pandai sangat tunjuk sayang pada isteri aku.. tapi kenyataannya aku memang sayang isteri aku ni...

dia beri aku 4 orang anak yang comel...masa mula kahwin dulu risau jugak..boleh ke aku dapat anak...aku tak risau isteri aku sebab aku tengok dia subur je...tapi alhamdulillah anak aku lahir dengan selamat..sorang-sorang keluar sampai 4 orang sekarang ni...

isteri aku orangnya tabah..boleh berdikari...anak harapan ma dan abah dia...kakak yang bertanggungjawab dengan adik-adik dia..pensyarah yang garang tapi disayangi oleh pelajar dia....

untuk isteriku tersayang ...moga kasih sayang dan usia perkahwinan kita sehingga akhir hayat...

No comments:

Post a Comment