Tuesday, January 20, 2009

COSMOS

salam dari aku...

COSMOS...mana aku dapat nama niii.

sebenarnya masa aku umur 12 tahun...kampung aku ada satu team bolasepak terdiri dari budak-budak umur bawah 12 tahun...kitorang pikir apa nama team bola ni..

dalam masa tu kitorang kumpul duit nak beli jersi...jersi yang dipilih jersi team new york cosmos...tak salah aku PELE main dengan pasukan ni di US...

jadi...kesudahannya team aku nama NEW YORK COSMOS....nanti aku letak gambar team aku..gempak

sebab tu nama COSMOS begitu melekat dalam hati aku....

ingat kenangan dulu....lawan team keramat..team flat sg. baru...team hospital KL...main tak seberapa tapi seronoknya tak terkira...

untuk kawan-kawan team NY Cosmos...syam,mi, kahar, ijam, nuar, lan dan ramai lagi budak flat kg. baru..aku sentiasa menghargai kenangan kita bersama....

No comments:

Post a Comment